ny vecka, nya möjligheter.

idag är det måndag. jag var uppe med tuppen för att plugga. var sedan i skolan till kvart vöer nio då jag hade föreläsning. efter det var det dags för tentagenomgång. blev ännu lite klokare och fick en bättre förståelse gällande vad hon var ute efter. kan inte annat än att hålla med henne att min tenta inte var ett g. efter det knatade jag hela vägen till jossan för att låna hennes böcker, då mina är hemma i nånö, eftersom jag inte trodde att jag skulle behöva använda dem något mer. hehe. så kan det gå. gick sedna och köpte mig lite sushi. ja, det blir mer eller mindre det första mindre nyttiga målet mat på 13 dagar. men jag kände att jag behövde en boost nu innan jag kör igång med omtentan. för nu är det det som gäller framöver. har redan börjat lite, och tja, det känns sådär... denna var svårare än originaltentan. bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0