helg igen.

hämtade ut min tenta idag. kändes bra att få läsa kommentarerna. så nu känns det helt okej. eller ja, visst är det bittert, men nu kan jag ta det på ett bättre sätt. gick sedan ner på stan och åt lunch med joss och dessie. blev en mozzarellasallad med pasta på italiano. gött. efter det gick jag hem och softade lite för att sedan ta mig ut på en pw. det var inte så kul att gå idag, då det blåste satan. men det blev lillrundan på 4km i alla fall. sedan var tanken att ta sig till alice för att käka tacos med sara, mim och sofia. men jag kände att dagens huvudvärk och mitt smått icke existerande bra humör de senaste dagarna, gjorde att jag inte var sugen. därför blev det istället en middag med olivia och massa bra prat. nu ska strax olivia iväg och festa, men jag tänkte istället göra mig en fruktsallad och slå på en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0