eller?

det kommer komma stunder då jag ångrar att jag valde att flytta tillbaka hem. just nu är mer eller mindre en sådan stund. men det är väl mest för att jag är bitter. vad är det jag egentligen jag har flyttat hem till? sen vet jag ju att om jag hade valt att bo kvar, hade det bara varit en stor jävla ångest hela sommaren. så visst, nu är jag hemma. men nu då? det är ju frågan. det kommer vara skönt att vara här ett tag, men snart måste jag bort. jag vill typ bort redan nu. eller ja, efter sommaren. någon gång till hösten typ. min "andra familj" befinner sig långt borta. kanske dags att faktiskt åka dit nu då? tja, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Joss

Svar: kommer nog aldrig bli vuxen nog att INTE peta bort grönsakerna ^^

2012-05-18 @ 21:53:08
Postat av: S

Du borde göra en ny blogg igen, typ "life in N-town", så jag vet vad du pysslar med där hemma!

2012-05-20 @ 10:13:12
Postat av: Anna

Haha, ja, det kanske är dags att kirra det!

2012-05-21 @ 13:53:27
Postat av: S

Typ nu?!

2012-05-24 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0