another day in my life.

jag tror att det är dags att ge upp för idag. önskar att jag hade varit lite mer produktiv. men det är svårt att tvinga fram en vettig text. tar nya tag imorrn och hoppas på att min hjärna går på högvarv och att tangenterna kommer glöda. cross your fingers for me, ay? men jag kan ju inte klaga på den här dagen helt och håller. jag fick skypa med carro imorse, vilket alltid är lika underbart. nog för att det hugger lite i hjärtat varje gång jag ser henne, men vad kan man göra annat än att glädjas åt att hon har det riktigt bra med sin lach på andra sidan jorden? nej precis, inte mer än att le. tog en sväng till ica och köpte lite godis gjorde jag också. ja, godis mitt i veckan är okej när man skriver tenta, fatta! eftermiddagen bjöd även på ett samtal med sophia och colin. colin sa väldigt mycket, men jag har tyvärr inte riktigt fått the hang of bebisspråket alltså. what a shame! sist men inte minst pratade jag precis med min ida en stund och vi kom fram till att det inte hade hänt så mycket varken i norrtan eller lund, mer än att n-town hade haft ruggigt vårigt väder idag, medan lund hade bajsväder. over and out. kyss.

Kommentarer
Postat av: madelene

Men fuck bajsväder. Och godis är mer än okej i tentatider, håller tumme!

2012-03-01 @ 01:15:25
URL: http://robotboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0